пʼятниця, 30 жовтня 2015 р.

Конверти для грошового подарунку:)

Доброго вечора, дівчатка!

Хочеться частенько писати, але останім часом у мене все партіями і якесь одноманітне.....ось що буває, коли потрібно багато і швидко:) ( це не всі конверти) Але мені мої конвертики подобаються, особливоо ці салфеточки Прімовські, вони такі ніжні, цікаві і вишукані...... хоча потрібно спробувати  якийсь іншиий дизайн конвертиків:) для різноманіття.....





А ще недавно я вперше.....ні.....вдруге зробила дитячі листівки, і мені дууже сподобалось використовувати такі мімішні рамочки для красивих діток від Скрап-студії "З Любов'ю".



Ось такі справусі, скоро прийду до вас із першим замовленням по весільних запрошеннях  і з цукерочкою.....правда для початку трошки навчуся користуватись блогом:)

1 коментар: