четвер, 22 жовтня 2015 р.

Я це зробила!!!!!:)

Дівчата, привіт!


Рада вітати вас у своєму блозі....так,так.....я це зробила:) почала писати у своєму блозі, хоча завела його вже більше двох років напевно:) а все чому?

А тому, що я дуууже, шалено хочу прийняти участь в новорічному обміні, який організовує Таня Дудкіна. Надіюсь мені таки пощастить і я буду наступні 2 тижні бігати в пошуках чудових подарунків:)))

Безпосередньо сам обмін знаходиться ось тут .

Так приємно, що є люди,які роблять такі конкурси  в яких нааастіііільки хочеться прийняти участь, що починаєш в 1 годині ночі згадувати все, що тобе вчили 2 роки тому, щоб написати той перший пост:))) Звичайно все по блоговедінню я не згадаю, дякувати Богу є багато подруг, які зможуть допомогти у цьому.....правда, дівчатка?;)




9 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Оооо, Вікусь, дякую велике, ти у мене перший гість:) Ідемо на каву;)

      Видалити
  2. Ура!!!! Нарешті)))) Не пройшло і 2 роки, як то кажуть.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :))))то точно,добре, що мене так простимулювали і я тепер матиму блог:)

      Видалити
  3. Молодчинка! Рада буду читати твої пости! Успіхів і надхнення!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую.....а постити я буду багато:)пообіцяла по посту в день до кінця місяця:))))

      Видалити
  4. Вітаю з початком )) Нарешті можна буде помилуватися красою, яку ти робиш.

    ВідповістиВидалити